W związku z sytuacją epidemiczną, uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom, od 19.10.2020 r. do odwołania wprowadzamy nowe zasady obsługi.
Od dziś wykonywanie wszystkich zadań publicznych przez Starostwo Powiatowe w Świdniku, realizowane jest z ograniczeniem bezpośredniej obsługi interesantów. Obsługiwana jest JEDNA osoba, przy czym wymogu tego nie stosuje się do:
- dziecka do ukończenia 13 roku życia,
- osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osoby, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie,
- osoby o ograniczonej możliwości prowadzenia własnych spraw w urzędzie,
- osoby wymagającej pomocy tłumacza,
- innej osoby, w przypadkach wynikających z odrębnych przepisów.
Przypominamy o możliwości skorzystania z innych form kontaktu:
- Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
- poczty elektronicznej na adres: poczta@powiatswidnik.pl lub telefonicznie pod nr 81 468 71 13,
- operatora pocztowego - jeśli osoba nie posiada konta na platformie ePUAP, profilu zaufanego albo certyfikatu kwalifikowanego,
- skrzynki podawczej umieszczonej przed wejściem głównym do budynku Starostwa przy ul. Skłodowskiej-Curie, poprzez pozostawienie w niej dokumentów.
Dopuszcza się odbiór osobisty dokumentów, których nadawcą jest Starostwo po wcześniejszym wyznaczeniu daty i godziny odbioru.
Podczas obecności w pomieszczeniach Starostwa pracownicy oraz klienci zobowiązani są do:
- zakrywania ust i nosa
- zachowania wymaganej odległości 2 m od innych przebywających w nim osób,
- używania rękawic ochronnych lub stosowania płynu do dezynfekcji rąk.